Comissions i grups de treball de la Junta del PTGAS
La Junta de personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis designa, per delegació, els membres de la mateixa junta de PAS que representen a aquest òrgan a altres comissions de la UIB. Els membres designats s'encarreguen de liderar dins la Junta de PTGAS la negociació i estudi de les matèries relacionades amb cada Comissió, encara que les decisions es consulten amb el plenari de la junta.
A més de la seva participació a comissions mixtes amb Gerència, els membres de la Junta del PTGAS s'organitzen en una sèrie de grups de treball. Aquests grups fan feina en estudiar possibles canvis normatius i de procediment per millorar les condicions de feina del Personal tècnic, de gestió i d'administració i serveis de la nostra Universitat.
Comissió permanent
La funció principal de la Comissió Permanent és tractar temes urgents, quan no sigui pràctic reunir el plenari. Per aquest motiu, s'encarregarà del Seguiment i control de Selecció de PAS, sempre informant el plenari de la Junta de PTGAS; també assumeix les tasques que duia a terme el grup de treball de Catàleg de llocs de treball i retribucions. Podeu contactar amb aquest grup de persones a través de comissio permanent; en aquest cas, rebran el correu tots el membres d'aquesta comissió.
Comissió Interuniversitària d'Intercanvi d'Allotjaments Universitaris del PAS
Comissió de comunicació i coordinació de les seus
Comissió d’Acció Social
Comissió de Teletreball
Comissió de Seguretat i Salut
Comissió tècnica de Jornada, permisos, llicències i vacances i comissió de negociació del calendari laboral
Comissió de Formació
Comissió de la Carrera Professional
Comissió d'estabilització de l'ocupació temporal
Comissió de promocions internes
Equip de treball de baremació